Latest Entries »

Creativity On LEGO~~

Ni gambar enjin V8, dengan 32 valves dibuat menggunakan lego.

Mengambil masa lebih kurang 4 bulan.

Tapi semestinya hanya untuk tayangan sahaja huhu =P

View full article »

bila tengok gambar nih rasa lawak pun ada, kesian pun ada, sedih pun ada..

Hmm..apa pulak pendapat korang??

View full article »

Kucing ni species yang malas sebenarnya terutama kucing peliharaan.

Bila makan minum semua dijaga, kucing pun xde kerja lain tido ajelaa…

Makan, main, tido tu jela keje dia =? Tapi, tido diorang versatile tau. X caye?

Tengokle gambar2 nih~~

View full article »

Kadang2 bila pakai cermin mata ni susah jugak sebab nak kena adjust biar betul2 terletak kat hidung takut nanti asyik terkebawah aje cermin mata tu. Pastu kelebaran cermin mata tu pun nak kena betul ikut saiz kepala kalau tak nanti tak selesa. Oleh kerana itu..terbentuklah cermin mata dengan stail kat bawah ni~~

Jangan pandang cermin mata ni sebelah mata je =0

View full article »

Kadang-kadang, banyak duit pun susah jugak kan..

Sampai tak tahu nak buat apa lagi dah.

Untuk membuang duit2 tu semua, terpaksalah pemilik2 kereta ni menyadurkan emas kat kereta diorang.

Pape hal, let’s check it out~~

View full article »

Selalunya kita ingat askar ni garang, tegas, berani, berdisiplin,

berwawasan, tak main-main dan semua yang bagus2.

Rupa-rupanya…..

View full article »

Hmm..omputih ni memang semacam sikit, segala benda pun nak lain dari yan lain. Kalau korang rasa2 berminat tak dengan speaker macam kt bawah ni??

Mesin yang dicipta oleh Franz Gsellmann’s Weltmaschine dari Austria menggunakan bahan2 mainan seperti gondola, miniature windmiles, juga tank oksigen, gear dengan warna terang dan lain2.

Nampak sangat menarik bagi orang yang sukakan barangan mencabar minda, walau bagaimanapun Franz meninggal sebelum dia sempat bagitahu sebab dan kegunaan ‘Worlds Machine’ ni..

huhu..terharu betul. Penat2 wat tapi tak sempat nak kacitau sume orang ciptaan dye..

View full article »

Kepada sesiapa yang meminati kereta, dan teringin nak ubah suai kereta dia..leh tiru cam mereka2 ni..

Kereta yang diubahsuai terlalu unik ssehingga mungkin ramai antara kita yang tak mampu nak menaikinya huhu~~


View full article »

Cuba teka apa sebenarnya gambar kat bawah ni.
Sure korang takkan dapat teka dengan betul punya sebab benda ni tak seperti yang dilihat hehe. jeng.. jeng2!!

kalau dapat teka memang best la korang ni. tapi yang tak dapat leh tekan ..more..kat bawah tu ya
View full article »