Category: Uncategorized


DISASTROUS CAKE~~

Jom kita lihat kek2 yang boleh menyebabkan anda muntah

even sebelum makan kek 2..

Ada banyak gambar2 18SG kt dalam nih.

kepada ibu2 mengandung, org sakit jantung, dan sewaktu dengannya..

Sila jangan lihat~~

Let’s check it out…..

Continue reading

Continue reading

Kalau kat Malaysia, orang beli motor Ex-5 sebab bila kena tahan ngan polis

sebab naik ramai2 boleh kata ‘Saya beli motor ni sebab boleh naik extra 5org (Ex-5)’

tapi yang kat bawah ni lagilah melampau muatannya huhu~~

Continue reading

Berita baik kepada pekebun2 semua!! jika anda inginkan kenaikan gaji, bolehlah

cuba seni2 kat bawah ni supaya majikan anda lebih gembira =D

Nak buat bentuk pig pun boleh~~~

Continue reading

MODEL DARI BATANG MANCIS~~

Harry Potter Hogwarts

Continue reading

Hari ni jom kita lihat hasil origami pulak.

Dibuat selama 11 jam menggunakan beratus helai kertas.

Origami ni berasal dari Jepun pada abad ke-16 lagi.

Diminati oleh semua pihak dari kecil sampai orang tua dan proses pembuatan origami memerlukan

koordinasi mata dan juga kesabaran.

Continue reading

Kat rumah saya almari buku yang ada semua petak2 yang biasa2 je.

Tak terfikir pulak tempat letak buku pun leh jadi pelik camni…

Continue reading

Kek yang hebat!~~

Hari ni saya nak kongsi gambar2 kek yang menarik.

Kepada kawan2 yang menyambut besday tu saya hadiahkan gambar ni jela ye hehe~~

Continue reading

Slalunya kita jarang dapat tengok seni2 macam ni..

xramai yang pandai menghasilkan atau menghayati hasil2 seni ni dan biasanya

maksud sculpture yang dihasilkan tu sendiri pun kita tak tahu =P

Tapi takpe.. kita boleh menilai dengan cara kita sendiri hehe…

Let’s check it out~~

Continue reading

Ciptaan Jepun Yang……

Kalau sesapa ada sanggup nak pakai barangan nih silala berbuat demikian di tempat tertutup ya..

Takut nanti muncul wabak ketawa dan pandang-memandang (pelik)  dalam komuniti kita nih~~

Continue reading