Archive for June, 2010


MODEL DARI BATANG MANCIS~~

Harry Potter Hogwarts

Continue reading

Advertisements

Hari ni jom kita lihat hasil origami pulak.

Dibuat selama 11 jam menggunakan beratus helai kertas.

Origami ni berasal dari Jepun pada abad ke-16 lagi.

Diminati oleh semua pihak dari kecil sampai orang tua dan proses pembuatan origami memerlukan

koordinasi mata dan juga kesabaran.

Continue reading

Kat rumah saya almari buku yang ada semua petak2 yang biasa2 je.

Tak terfikir pulak tempat letak buku pun leh jadi pelik camni…

Continue reading

Kek yang hebat!~~

Hari ni saya nak kongsi gambar2 kek yang menarik.

Kepada kawan2 yang menyambut besday tu saya hadiahkan gambar ni jela ye hehe~~

Continue reading

Slalunya kita jarang dapat tengok seni2 macam ni..

xramai yang pandai menghasilkan atau menghayati hasil2 seni ni dan biasanya

maksud sculpture yang dihasilkan tu sendiri pun kita tak tahu =P

Tapi takpe.. kita boleh menilai dengan cara kita sendiri hehe…

Let’s check it out~~

Continue reading

Ciptaan Jepun Yang……

Kalau sesapa ada sanggup nak pakai barangan nih silala berbuat demikian di tempat tertutup ya..

Takut nanti muncul wabak ketawa dan pandang-memandang (pelik)  dalam komuniti kita nih~~

Continue reading

Ni gambar enjin V8, dengan 32 valves dibuat menggunakan lego.

Mengambil masa lebih kurang 4 bulan.

Tapi semestinya hanya untuk tayangan sahaja huhu =P

Continue reading

bila tengok gambar nih rasa lawak pun ada, kesian pun ada, sedih pun ada..

Hmm..apa pulak pendapat korang??

Continue reading

Kucing ni species yang malas sebenarnya terutama kucing peliharaan.

Bila makan minum semua dijaga, kucing pun xde kerja lain tido ajelaa…

Makan, main, tido tu jela keje dia =? Tapi, tido diorang versatile tau. X caye?

Tengokle gambar2 nih~~

Continue reading

Kadang2 bila pakai cermin mata ni susah jugak sebab nak kena adjust biar betul2 terletak kat hidung takut nanti asyik terkebawah aje cermin mata tu. Pastu kelebaran cermin mata tu pun nak kena betul ikut saiz kepala kalau tak nanti tak selesa. Oleh kerana itu..terbentuklah cermin mata dengan stail kat bawah ni~~

Jangan pandang cermin mata ni sebelah mata je =0

Continue reading