Latest Entries »

DISASTROUS CAKE~~

Jom kita lihat kek2 yang boleh menyebabkan anda muntah

even sebelum makan kek 2..

Ada banyak gambar2 18SG kt dalam nih.

kepada ibu2 mengandung, org sakit jantung, dan sewaktu dengannya..

Sila jangan lihat~~

Let’s check it out…..

View full article »

Advertisements

View full article »

Kalau kat Malaysia, orang beli motor Ex-5 sebab bila kena tahan ngan polis

sebab naik ramai2 boleh kata ‘Saya beli motor ni sebab boleh naik extra 5org (Ex-5)’

tapi yang kat bawah ni lagilah melampau muatannya huhu~~

View full article »

Berita baik kepada pekebun2 semua!! jika anda inginkan kenaikan gaji, bolehlah

cuba seni2 kat bawah ni supaya majikan anda lebih gembira =D

Nak buat bentuk pig pun boleh~~~

View full article »

MODEL DARI BATANG MANCIS~~

Harry Potter Hogwarts

View full article »

Hari ni jom kita lihat hasil origami pulak.

Dibuat selama 11 jam menggunakan beratus helai kertas.

Origami ni berasal dari Jepun pada abad ke-16 lagi.

Diminati oleh semua pihak dari kecil sampai orang tua dan proses pembuatan origami memerlukan

koordinasi mata dan juga kesabaran.

View full article »

Kat rumah saya almari buku yang ada semua petak2 yang biasa2 je.

Tak terfikir pulak tempat letak buku pun leh jadi pelik camni…

View full article »

Kek yang hebat!~~

Hari ni saya nak kongsi gambar2 kek yang menarik.

Kepada kawan2 yang menyambut besday tu saya hadiahkan gambar ni jela ye hehe~~

View full article »

Slalunya kita jarang dapat tengok seni2 macam ni..

xramai yang pandai menghasilkan atau menghayati hasil2 seni ni dan biasanya

maksud sculpture yang dihasilkan tu sendiri pun kita tak tahu =P

Tapi takpe.. kita boleh menilai dengan cara kita sendiri hehe…

Let’s check it out~~

View full article »

Ciptaan Jepun Yang……

Kalau sesapa ada sanggup nak pakai barangan nih silala berbuat demikian di tempat tertutup ya..

Takut nanti muncul wabak ketawa dan pandang-memandang (pelik)  dalam komuniti kita nih~~

View full article »